Garantie

Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen functioneert. Mocht het product wat je bij Snorkel & zwemshop hebt gekocht defect raken, kan je op ons rekenen. Neem contact met ons op via telefoon, email of via het contact formulier en we zoeken samen naar een oplossing.

Defecten

Heb je een artikel van ons ontvangen wat defect is of niet functioneert? Neem dan contact met ons op en we zullen het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Klachten

Is iets niet naar je zin gegaan of zijn we ergens tekort geschoten? Laat het ons dan weten, dan kunnen wij leren. Neem contact met ons op, bij voorkeur per mail of via contactformulier en wij zullen zo snel mogelijk inhoudelijke op je email reageren. Wij streven ernaar dit binnen 2 werkdagen te doen, mocht het langer duren dan krijgt je van ons een bevestiging van je klacht en zullen wij in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook aan de Geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.)